Levering & afhalen
Hieronder vind je de meest gestelde vragen over de levering en het afhalen van artikelen. Heb je een vraag die hier niet tussen staat? Neem contact op met de klantenservice, ze staan graag voor jou klaar.
Bezorging van bestelling
-
Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?Wanneer je jouw bestelling online plaatst voor 18.30 uur op maandag t/m donderdag dan krijg je deze de volgende dag geleverd (mits voorradig). Bestel je op vrijdag voor 18.30 uur dan wordt dit op maandag geleverd, tenzij het een postzending is, dan is er een mogelijkheid dat het op zaterdag bezorgd wordt. Dit is afhankelijk van de dienstverlening van PostNL op het betreffende afleveradres. Plaats je een online order op vrijdag na 18.30 uur of op zaterdag of zondag? Dan wordt deze op maandag behandeld en op dinsdag geleverd.
Let op, i.v.m. drukte kunnen er afwijkende levertijden voorkomen bij vrachtzendingen. Tijdens het bestelproces kun je de mogelijke tijden selecteren.
Bestelling afhalen? Dit kan in één van onze vestigingen iedere werkdag al vanaf 07:00 uur en op zaterdag vanaf 08:30 uur.
Bestelling op een bepaalde dag laten bezorgen? Je kunt zelf het bezorgmoment bepalen wanneer je de bestelling in jouw winkelwagen afrond.
Bij verzendingen via PostNL word je via track & trace zo nauwkeurig mogelijk per e-mail geïnformeerd waar jouw bestelling zich bevindt en wanneer deze wordt afgeleverd.
Voor vrachtzendingen ontvang je de Track&Trace van Oegema Transport onder de naam Jarola (JCS). Je ontvangt een e-mail met het verwachte tijdstip van leveren (met een bandbreedte van 2 uur, dus bijv. tussen 12:00 en 14:00 uur).
In verband met bijvoorbeeld feestdagen kunnen er aangepaste levertijden mogelijk zijn. Wanneer hier sprake van is kun je hier de afwijkende levertijden vinden. -
Wat zijn de verzendkosten?De meeste bestellingen worden door ons gratis bezorgd! Voor bestellingen met een geringe orderwaarde berekenen wij een tegemoetkoming in de verzendkosten.
Pakketzendingen: €5,75 bij een netto orderwaarde lager dan €50,-.
Vrachtzendingen: €50,- bij een netto orderwaarde lager dan €300,-.
Genoemde bedragen zijn exclusief BTW.
Tip! Afhalen bij één van onze vestigingen is altijd gratis en kan al vanaf 07:00 uur. -
Waar kan ik mijn bestelling laten bezorgen?Bestellingen kunnen bezorgd worden op een voor jou geschikte locatie. Dat kan bij je thuis, op de zaak of op een werkplek ergens in Nederland zijn. Dit geldt ook voor de Waddeneilanden.
Voor leveringen in België, Duitsland of Luxemburg hanteren we dezelfde leveringsvoorwaarden als Nederland.
Tip! Kom je bijvoorbeeld vanuit Arnhem, maar heb je een klus in Groningen? Laat de artikelen op locatie in Groningen of bij onze vestiging in Groningen bezorgen. -
Kan mijn bestelling in delen worden geleverd?Deellevering is mogelijk en kan worden toegevoegd worden aan jouw Wildkamp.nl account. Neem voor de mogelijkheden en voorwaarden contact op met onze klantenservice.
-
Levering vracht op de eilandenBestellingen kunnen bezorgd worden op een voor jou geschikte locatie. Dat kan bij je thuis, op de zaak of op een werkplek ergens in Nederland zijn.
Dit geldt ook voor de Waddeneilanden. -
Ik heb een gedeelte van mijn bestelling niet ontvangenHet kan voorkomen dat een deel van de bestelling niet voorradig was. Neem contact op met onze klantenservice.
Tip! Met het ordernummer kunnen we snel de status van jouw order achterhalen. Dit nummer begint met 100.
Afhalen van bestelling
-
Waar kan ik mijn bestelling afhalen?Alle bestellingen zijn af te halen bij één van onze vestigingen. Onze vestigingen zijn op werkdagen geopend van 07:00 - 17:30 uur en op zaterdag van 08:30 - 12:30 uur.
Bekijk de dichtstbijzijnde vestiging.
Uiteraard worden voor bestellingen die afgehaald worden op een vestiging geen verzendkosten berekend!
Bestellingen kunnen niet op PostNL-ophaalpunten worden afgehaald.
Status van bestelling
-
Wat is de status van mijn bestelling?We proberen jou zo goed mogelijk te informeren over de status van jouw bestelling. Houd je e-mail de avond voor levering in de gaten, onze e-mail kan in de spam-box terecht komen.
Geen bericht ontvangen? Neem dan contact op met de klantenservice.
Tip! Met het ordernummer kunnen we snel de status van jouw order achterhalen. Dit webshop ordernummer begint met 100.
Voorraad van artikelen
-
Wat wanneer een artikel niet voorradig is?We proberen je zo goed mogelijk te informeren over de status van jouw bestelling. Houd je e-mail de avond voor levering in de gaten, onze e-mail kan in de spam-box terecht komen.
Geen bericht ontvangen? Neem dan contact op met de klantenservice.
Tip! Met het ordernummer kunnen we snel de status van jouw order achterhalen. Dit webshop ordernummer begint met 100.
Wanneer een artikel in jouw bestelling niet voorradig is nemen wij contact met je op om af te stemmen of je de bestelling in één keer of via deellevering wilt ontvangen.
De actuele levertijd van een artikel is terug te vinden op de pagina van het betreffende artikel. Natuurlijk kun je ook informeren bij jouw vestiging of onze klantenservice. -
Ik heb een gedeelte van mijn bestelling niet ontvangenHet kan voorkomen dat een deel van de bestelling niet voorradig was. Neem contact op met onze klantenservice.
Tip! Met het ordernummer kunnen we snel de status van jouw order achterhalen. Dit nummer begint met 100.
Wanneer een artikel in jouw bestelling niet voorradig is nemen wij contact met je op om af te stemmen of je de bestelling in één keer of via deellevering wilt ontvangen.
De actuele levertijd van een artikel is terug te vinden op de pagina van het betreffende artikel. Natuurlijk kun je ook informeren bij jouw vestiging of onze klantenservice. -
Is het product op voorraad in de vestiging?Op de productpagina kun je zien of het product voorradig is. Voor de actuele voorraadstatus in de dichtstbijzijnde vestiging kun je ook contact opnemen met de vestiging van jouw voorkeur.